Studiematerial medlemsutbildning steg 1 och 2

Studiehandledning medlsmesutbildning steg 1 och 2
Studiehandledningen ger en detaljerad vägledning för hur man ska lägga upp medlemsutbildning steg 1 och 2 och vad de ska innehålla.

Medlemsutbildningens studiematerial
Medlemsutbildningen bygger huvudsakligen på tre studiematerial - Vår historia, Vår ideologi och Vår organisation.

Studiehandledningen finns inläst som talbok och går att beställa från ABFs förbundsexpedition, Materialet finns även tillgängligt för synskadade och dövblinda genom Synskadades Riksförbund. Läsfunktionsnedsatta kommer att kunna låna talboken på folkbiblioteket genom Myndigheten för Tillgängliga Medier. Inom en snar framtid kommer studiematerialet till medelmsutbildning steg 1 och 2 även finnas på arabiska, engelska och lätt svenska